vrijdag 6 april 2012

Casus 3

Nou ze was enthousiast hoor! Ik had haar mijn blog verklapt. En ze las mee, heerlijk anoniem zei ze. Ze gaat een maand leven van een inkomen minus de kinderopvang en de tweede auto. Omdat ze die dan wegdoet. Maar hie ga je dan met de kinderen naar zwemles vroeg ze mij. Meid dan ga je met de bus. "daar heb ik al vanaf mijn Middelbare school al niet meer ingezeten" ik moest wel lachen hoor. Er zullen wel meer dingen anders gaan dan je gewent bent. Je moet veranderen. Want anders kan het niet. Toen zijn we weer even gaat rekenen. In die polis zat ruim tweeduizend euro als we die afkopen dan kunnen ze de laatste euro 's van de aflossing van de auto betalen. Weer honderdvijftig euro verdient. Ik heb de brief die in de genoeg stond al even gedownload. Moet lukken! Helaas heb ik dat toentertijd door een mannetje op een gewone spaarrekening laten zetten. Ik had hetzelf wel makkelijk kunnen doen. Ze is helemaal gemotiveerd en gaat dit weekend Mijn voorjaarssoepje met paardebloem maken. Verder gaat ze nu de uitgaven voor kleding en boodschappen reduceren. Ze schrijft nu alles op.ik vind dit trouwens wel leuk ik ga eens een wat moeilijker casus schrijven. Ik vind het heel interessant hoe het huishoudboekje van andere mensen eruit ziet, jullie ook?