woensdag 25 april 2012

een woekerpolis

We hebben er twee, vlak na de geboorte van dochter in 2002 heb ik er twee afgesloten.
Want de kindjes moesten toch studeren? En er was natuurlijk geen stufie in 2017 als zoon evt kon gaan studeren of op wereldreis gaan. Natuurlijk twee ABC spaarplannen genomen voor 50 gulden per maand.
Bij de r.bobank . Onze vriend die in verzekeringen zit zou dat wel even over gaan zetten naar een ander produkt als we in 2012 langs kwamen voor een update verzekeringen
Maar na het artikel wat ik las in de genoeg ben ik er maar eens voor gaan zitten. En zo geschiedde.
Ik heb contact opgenomen met A.SR die deze polissen overgenomen heeft van de rabobank. Ze sturen mij een formulier binnen 10 dagen. Dan moet ik de polis, een kopie van ID een recent bankafschrift (waar is dat voor nodig?) en het ingevulde formulier opsturen. Het tegoed met compensatie krijgen we binnen zestien dagen op onze rekening gestort.
Ik ga dan een of twee spaar rekeningen openen voor Studie/ Rijbewijs kinderen en dan spaar ik dit bedrag zelf wel.
Het moet eerst nog maar eens in zijn geheel afgehandeld zijn, maar ik ben nu al opgelucht.

Heb jij een woekerpolis? Zo ja wat heb je er  mee gedaan?