donderdag 22 augustus 2013

De gang van zaken

BTW, vakantie en een ongemak de buffer heeft er maar onder te lijden. Gelukkig komt er midden september weer een grote geldboot aan. Maar het is op mijn tellen passen.
de hand op de knip en bufferen, altijd maar bufferen.
Zakelijk gezien houd ik het prima bij.
Maar privé was het wat te los allemaal.
Daarom dames  en heren houd ik de hand op de knip en moet creatief met mijn kleine budget zijn.
Ik heb volgende week woensdag een verjaardag van een meisje en vrijdagavond van een vriendin.
Zometeen eerst maar even snuffelen bij de kringloop, wellicht is daar wat te vinden voor een kado. Vanmiddag ga ik een nieuwe bril uitzoeken. Helaas ook weer een kostenpost maar hij kan van het kledingbudget.
Het land is gul dus er is groente voor een prikkie te koop. Om mijn andere budgetten aan te vullen bne ik weer druk aan het marktplaatsverkopen geslagen.
Ik heb mijn budgetten ook weer omlaag gebracht. boodschappen gaat van 100 naar 80 euro. En vna de overige posten hoop ik af te blijven.
Binnenkort maak ik een nieuwe pagina aan waar ik het huishoudboekje uiteenzet.

Nu maar snel kijken of de kringloop nog een en ander te koop heeft.