zondag 17 augustus 2014

Blog voor de arme jongetje serie

Veel mensen die mijn blog al langer volgen weten dat ik een aantal blogjes heb gewijd aan onze jongste en onze strijd tegen het té jong labelen van kinderen.
De arm jongetje serie hebben heel veel lezers getrokken en is zelfs beschreven in een boek. (met toestemming)

De blog Creatief met Weinig, is een blog over een eenvoudiger en soberder leven, maar ook gezever over huishouden en alles wat er verder in me op komt wat te maken heeft met het dagelijks leven.

Dit blog is anoniem en daarom werk ik in principe niet mee aan interview verzoeken die ik de laatste tijd heb gekregen. Bovendien is een eenvoudiger spaarzaam leven nu booming business en het lijkt of de programma's en artikelen in tijdschriften steeds meer/ vaker en soms ook commerciëler wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet goed is, ik wil er mijn anonimiteit niet voor opgeven, want dat zou betekenen dat ik mij ook niet zo bloot zou willen geven.

Nu weer even terug naar waar ik mee begon, de perikelen rondom onze jongste zoon. Die schrijfsels werden met enige regelmaat gelezen en teruggelezen. Toch vind ik dat de schrijfsels niet bij dit blog horen. En juist ons verhaal wordt straks gebruikt voor de goede zaak, waarbij we niet anoniem kunnen blijven.
Daarom heb ik de schrijfsels op een andere site gezet. Voor wie hier interesse in heeft en wil volgen kan mij mailen op creatiefmetweinig@gmail.com. Mensen die mij persoonlijk op facebook/twitter volgen kunnen mij ook een berichtje sturen via facebook of twitter.