dinsdag 20 januari 2015

De wet van Murphy

Soms dan schrijf je een blogje over bezuinigen en een buffer enzo.
En vervolgens klapt alles in een keer uit. De wet van
Murphy. Zo kan het dat ik via het media centrum op de televisie dit blogje tik.
Mijn laptop is na 6 jaar intensief gebruik nu echt terziele. En omdat ik geld wil sparen komt er ook niet een nieuwe. We hebben nog een gewoon systeem staan en daar maken we boven een werkplekje in onze slaapkamer. Het systeem is van de zaak en dus gratis, maar het tafeltje moet wel betaald worden. Ik kon er ook een voor 25 euro een vinden op marktplaats. Maar misschien staat er ook wel wat bij mijn ouders.
De fiets van mij en van dochter zijn ook niet meer onder ons. Ik heb ze nog voor 25 euro kunnen verkopen.
Zelf heb ik er een voor 90 euro gekocht en voor mijn dochter wordt het niet veel duurder.
Om al deze rampspoed heb ik snel de wasmachine en de vaatwasser grondig gereinigd..
Het zal toch niet?

Gisteren liep alles zo stoperig. Maar ik heb toch wel wat gedaan gekregen. De was is er bijna doorheen, en ik heb de bijkeuken grondig opgeruimd. En weer heel veel tassen met kleding weggebracht.
Van de zolder die ik laatst opruimde heb ik 3 zakken met spullen voor de kringloop
weggebracht. Ik heb ook nog 5 zakken met boeken.
Over mijn opruimperikelen later meer.


Julllie nog wat opgeruimd de laatste dagen?