zaterdag 28 mei 2016

de uitslag

Langzaam gaat het wat beter met me, ik ben er nog lang niet. Maar de voortdurende pijn in mijn schouders en nek en spierpijn deden mij negatieve gedachtes krijgen over dat het nooit weer over zal gaan. De hele week was ik in spanning natuurlijk over de bloeduitslag. Je weet het maar nooit.
De dr belde mij gisteren met de uitslag en alles bleek goed te zijn behalve mijn leverwaarden waren niet helemaal goed het was wel binnen de marges van wat mag. In combinatie met mijn toch wat hogere ontstekingswaarden dacht hij dat het door mijn griep kwam. Aan het einde van het jaar moet ik weer terug komen om bloed te prikken. Mijn bloeddruk is ook nog wat hoog maar trekt weer bij als ik me rustiger voel. En dat doet het ook.
Ik kan me dus nu concentreren op dat ik lichamelijk gezond ben maar dat ik weer in balans moet komen. 13 juni is mijn afspraak met de transpersoonlijk therapeut.
Ik hoop dat ik de goede weg ben ingeslagen en dat de vervelende hoofdpijn weer overgaat. Want eerder had ik daar niet veel last van. Maar nu al een aantal dagen. Ik neem er zelfs paracetamol er voor. Lekker buiten zijn is ontspannend dus dat ga ik maar weer doen ;-)