woensdag 29 juni 2016

Mijn poetsweek

Maandag regende het hier katten en honden (in het Engels is ie leuker;-)) en ben ik op de kamer van de puber de oudste los gegaan. Eerst het bed verschoven, de ramen gelapt, wat zooi onder zijn bed weggeruimd, kast stofvrij gemaakt. Alles afgenomen, wastafel schoongemaakt en verder alles gezogen en gedweild. Ik doe alles even goed zo nu en dan, en dan moeten ze het zelf bijhouden. Ik heb echt heel fijn gepoetst maar zat wel met een was die niet buiten kon. Dus daar loop ik wat achter mee. Gistermiddag de kamer gepoetst en o en wee de keuken is klaar! Hoera

Dusss de kamer is schoon netjes en minimalistisch ook de kasten. Nu nog wat andere klusjes volgende week en dan no een weekje naar school. Het VO is bijna klaar en ik moet eerst maar een lijstje maken van wat ze allemaal nog moeten de komende twee weken.