donderdag 13 oktober 2016

kringloopvondsten

Na mijn vorige stukjes bedacht ik me nog allerlei tips om je algemeen budget onder controle te houden. Ik zal binnenkort nog een deel 2 schrijven
Ik ben voor dorpsbelangen bezig met een projectje. Het geeft me wel wat gezonde spanning en soms wat stress, maar het is ook weer goed om met zoiets bezig te zijn. contact met de pers, bedenken wat een strategische volgende stap wordt dat soort dingen. Toch is het ook fijn om vakantie te hebben.
Volgende week is het herfstvakantie in Fryslan.

In mijn portemonnee bewaar ik een lijstje met artikelen die ik nodig heb. Er stond ook al tijden een afwasteiltje op. Ik heb er één maar daar zit aan de bovenkant een scheurtje in, zodat hij gebruikt kan worden met een klein bodempje sop. Glazen, er waren een paar gesneuveld, dingen voor de kadootjes bak, een plankje voor in de badkamer een spiegel voor in de badkamer en tupperware bakjes die ik kan gebruiken.

Vandaag was dit de oogst.



Wat dingetjes voor in de tuin, gloednieuwe rucanor gym schoentjes voor zoontje, kwartet twee keer, silliconen springvormen en hartjes vormen, een afwasteiltje, crocs, een hart nieuw voor in de kado tas, een houten klankorgel voor in de tuin, houten hartjes voor in de kado tas om dingen te versieren.
twee tupperware bakjes, 2 glazen, een appel vogelhuisje, en een klein fruit bakje voor 10€