zaterdag 3 juni 2017

Kringloop, brood en een appelboompje

De broden waren deze week bij de plaatselijke super 1 plus 1 gratis. Omdat deze broden goed voeden ( verwijzing naar brood verslindend 17 jarig broodmonster gisteren telde ik maar liefst 9 boterhammen😂 op één dag) dit brood vult goed en zitten niet teveel enge dingen in. Voor een volkorenbrood betaal ik bij de bakker 2.10 per brood. En nu dus 2 gratis. Ik heb er nu 6 in de vriezer en genoeg voor dik een week. Wellicht tot het nieuwe budget.
Daarna gingen we naar de kringloop. Leuke schoentjes voor dochter met een lekker voetbed heel veel hartjesbakjes die ik wil bewaren voor een traktatie of iets dergelijks en een blik voor de rijstwafels en een theeblikje bij elkaar voor 2,50. Bij de welkoop scoorde ik een appelboompje met 50% korting van 12.99 voor 6,50. Hier had ik opgewacht ik wilde er heel graag 1 om het kale gat in de border op te vullen, maar ik heb gewacht tot de boompjes in de uitverkoop gingen. Dit is betaalbaar. Nu mag hij mooi groeien en bloeien. Fijn weekend!